Tuesday 22 July 2008

友情缘之中篇


German at InterContinental Hotel


Agnes at InterContinental Hotel

第二日整個早上我要処理一些私事
就叫佢地先去ViVoCity 然後再会合
我地分頭行事佢地搭巴士我去面試


等紧巴士去 ViVo City


巴士来左都仲要影返張


ViVo City 既人造露天广場

私事办完我就飛去搵佢地
行左一陣我地去飲下午茶
娯楽八掛新聞閑計都有傾
傾下傾下又係時間講拝拝
满載而帰終于舍得返酒店


某間咖啡店的外面


同戦利品係 Vivo City 前影張留念


Shopping 後一定要潤返下充返電先得


返左酒店放低戦勝品,佢又摆pose,我不可不拍耶


佢又話好鬼死靚要来整多一張,咁又多左一張

休息完左個肚又開始打晒鼓
我地決定今晩要食番餐好既
我推荐南洋好傳統既肉骨茶
肉骨茶既湯同胡椒湯無分别
對新加坡既肉骨茶超失望咯


晩餐就係肉骨茶+油条+芥蘭


肉骨茶 (Bak Kut Teh)


拍于新加坡河邊

食飽飽後我地就行下又傾計
初夏榴莲季節榴蓮到処飘香
没想到香港妹都喜歓食榴莲
抵档不了榴蓮到処散発的香
結果我地買左一粒三個人分


A級金黄包榴蓮


好正吖~ 好金好香


半粒榴蓮邊到够我食吖

肉骨茶同埋榴蓮都仲未満足我地間庙
于是我就介紹印度薄餅同埋羊肉咖哩
薄餅好脆羊肉吾会酥咖哩好辣無得頂


今日我地食左超多野吖,返去要減肥先得


印度薄餅+羊肉咖哩 (Roti Prata + Mutton Curry)


返到酒店又狂影,因為Agnes明日就飛返香港


行左整日都無好好咁座下,原来張沙发咁好座架喎

你地問点解我地無合照
原因我一直負责揸相機
佢地係主角我係摄影師
後来発覚我地应該影張
我地有史以来既合照相


AhFu & German


AhFu and Agnes

第四日Agnes 要飞返香港
係酒店前我地来張大合照
個酒店bellboy既技術好差
過後諗返下覚得好過無張


値得収蔵既一張,見証我地既友誼

送完徳士我同佢又再動
我地行到去回教文化村
我地各自都買左一条錬


逃避緊太陽猛烈的UV


睇緊買麽錬好


蘇丹回教堂/蘇丹清正寺 (Masjid Sultan)

佢又没入過回教堂
我就帯拒去見識下
刚好有對新人結婚
佢有福睇到咁多野


翻版官恩娜 vs 回教西施


我地衣衫不整,被逼穿給旅客已备的外套,不過還蛮可愛的


臨走前来多張合照先


我地既友誼錬

好突然接到Agnes 既電話
佢班機会延遅左三四個鐘
拒専登出来同我地食午餐
我地就返番去麦士威食野
拉茶海南鶏飯魚片湯蠔煎
Agnes 話好値得走出来食


一定要食金華既魚片湯,排長龍架


天天海南鶏飯


我地三個都喜歓飲拉茶 (Teh Tarik)


我的最愛之魚片湯


香香的蠔煎

我地再送多一次徳士
覚得好熱就去佛牙寺
吹冷気然後睇舎利子
因為我地上次忘記左


佛牙寺里面的一些佛像


佛牙寺的電梯里影


佛牙寺頂楼的花園

影下影下部相機無晒電左
我地只好座下傾傾下計咯
個到既環境超正吾想走添
決定返酒店充電人同相機


充完電又再影相


間酒店既電梯只得我地両個


五星級酒店 — InterContinental Hotel

佢要去睇 Explanade 夜景
我地就沿住新加坡河行去


Singapore River


背景係Raffles Plaze,City Hall,museum


背景係Central Business District


係Fullerton Hotel休息


佢既表情简直就係吾想起身


間酒店真係好正,我都忍吾住要影返做記念添


Explanade,睇吾晒個榴蓮頭


有人係到扮可愛性感


晩餐係拉茶,椰浆飯,印尼板棟麵,沙爹串焼


椰浆飯(Nasi Lemak)


印尼的Mee Bandung


沙爹串焼(Satay)


睇完夜景,我地行去一個人人都去浦既地方


Clarke Quay,好似香港既蘭桂坊


就来返到酒店到要影 


又来影相


佢張床


佢話張沙发好舒服


我好有大将之風,係吾係吖


佢同拒新買既鞋影返張相

咁又一日左
洗完白白後
傾下陣密計
就去搵周公
聴日再玩過


52 comments:

~珊姑娘~ said...

沙发。。。哈哈。

~珊姑娘~ said...

yoooooo......旅程还没完....
你真的好好人。
有美女相伴,游玩很开心咯。

~友谊万岁~

*你把新加坡拍得好美(加上你的美女朋友啦),好想去,我没去过呢。

Anonymous said...

得网友如此,夫复何求。人美真的很好很好的。 我是指心地。。

iamlz said...

Huh? Have to wear the jubah to enter the mosque? Hahah..luckily ur friend x need to wear tudung..

穎子 said...

wahh.... 又去旅行。

你的友人应该还蛮高的,至少160吧?
若是我站在你身边,应该只有在你的手臂。

做么你们这么高?

I AM A BLOGGER said...

以前, 很多人都说网上无真情。

但是, 你却有机会认识到真情网友了, 真的是好噢。

还到处旅游, 真的羡慕了。

所以, 网络真的可以连接不同国家的人。

冬凡 said...

哇,好好玩。。下次去找你。。。

pui0219 said...

對新加坡既肉骨茶超失望咯
me tooo
一d都唔好食~

pui0219 said...

很希望下次有我們穿得靚靚遊覽的相~

YNOT TONY said...

那个肉骨茶馋死我了。。
我也去过那个Vivo地方。你在那个旅馆里干什么鬼名堂了?哈哈哈

Anonymous said...

Woww..looks like a perfect match couple :P

Vincent Cho said...

你们还真的是去了不少地方呢!@@

贾爷 said...

肉骨茶到底是源至马来西亚还是新加坡??@@

嘿,上次我游新加坡
给我的感觉就是到处都是shopping shopping and shopping @@ 你那2位友人应该很enjoy shopping吧

没有去sentosa?

迷迭香 said...

我看到榴蓮...
很想吃哦...:P

fufu said...

珊姑娘 : 什么是沙发呢? 还是你笑我用词不当?
旅程还没有完啦,还有最后一天耶
有美女相伴的却游玩得比别人开心
我也是26岁时才第一次到新加坡的
你还年轻 还有大把时间 慢慢来啦


紫朝 : 你暗示我的心好?
没错 我们出来玩最重要的是用心去玩
要放要爽要豪要酷要真要开要劲
所以很多人都想和我一起去玩咯


limzhi : hahaha well, actually she was asked to wear that jubah as she wore skirts, i just joined the fun as it turned out not bad =)

fufu said...

帶刺の蝴蝶 : 是他她来玩的 我陪她而已 
我去香港澳门时她也曾经陪我到处玩
矮不是一种罪 记得穿高跟鞋好了


Xjion89 : 我五年前已经开始有一班很要好的网友了
环游世界是还去了他们的国家找他们玩呢
随着科技的发达,把我们来自各国的人类交往机会和距离都给拉短了


冬凡 : 好吖 下次来新加坡是 
记得早一点通知我哦
不然我不能担保我会有空应酬你

fufu said...

pui : 新加坡既肉骨茶简直係垃圾中既垃圾
马来西亚既好食1000倍
下次我帯你地去食 你地請 哇咔咔咔
穿得靚靚甘?去飲咩 
不過我穿麽都甘靚既 無有怕


tony : 那个肉骨茶难吃死了,
我们在那酒店干了很多东西,就是不跟你们讲


june : hahahaha, okokok, we are a fake couple =) the pictures taken in hk even better...

fufu said...

vincent : 因为有我这个经验丰富的导游
每天的行程都安排得很满很充实


贾小汀 : 肉骨茶是源至马来西亚
新加坡的只不过是普通的胡椒粒汤
一个要来散心玩玩购物
一个是来公干的顺便购物
所以没去圣淘沙 虽然我想去晒晒太阳


迷迭香 : 榴蓮...
不喜欢吃的人还蛮多的
喜欢吃的女生也不少呢
那你又有榴蓮那么香吗?
哈哈哈

Roses said...

i am looking forward to a language that i am comfortable reading in..hehe..
my broken chinese tells me that u r hunting for a job in sg?! or u are already working there?? either way, all da best.. ;)
anyway, u take nice shots.
will b a regular here

talela

R

even said...

漂來榴槤之香~~我都好喜歡食架!^^
今年未食過~一陣落街買番d黎食先!^o^
大佬富~你條魚釣成點呀?
面試順利嗎?^^

Akira 思胜 said...

哇, 很多照片看呢...
谢谢你的分享呢...

博友万岁哦!!!

古小玉 said...

Ah Fu 兄,
读你的Blog,好像是在看 Rap的 歌曲,一行行短短的字,全部没有 "," 和 "." 的,
不如你下次你用写诗的方式,写你的 "网上友情缘之未篇" ?

Feeling said...

新加坡天气不好可是还可以拍那么多靓相,好厉害哦!

这里的肉骨茶是这样的,如果你要吃传统好吃的,唯有到JB哪里去吃了。 =)

JiaNi said...

你的廣東拼音很厲害咧。。我不會耶
那個酒店SIBEH豪華, 應該會很貴吧,哎,我都還沒到過新加坡捏。。。 =(

fufu said...

roses : well actually i was asked to try writing in chinese, but anyway, i promise i will write in English since it takes me hours to finish a chinese entry! i am damn free now, waiting for another important interview with Exxon Mobil, will make up my mind by this friday, then once i started working i doubt i will have time to pinyin those chinese characters =)


even : 漂來榴槤之香~~你都喜歡食?
街市買個d吾好食架 又貴
要食係樹上自然跌落来個d
不過你地没有選択 下次来食


Akira 思胜 : 博友万岁? 要万万岁才行
有很多照片吗?谁叫我喜欢拍照 (笑)

fufu said...

khoo : 要我为她写诗? 那还得看我的心情咯
读我的Blog,就好像是在看Rap的歌曲?
那时我的风格 我就是喜欢酱写
还很有可能是blog世界里独一无二的写法


feeling : 照片拍得不好不可以赖天气不好
只要你抓到那个角度 下雨的照片也会很美的
去JB吃肉骨茶,有点远呢
至少现在我知道新加坡的是不可以吃的
以后不会带朋友去吃肉骨茶


jiani : 我讲广东话大的(在外面跟朋友)
那个酒店很贵 大概 rm900 一晚吧
她们付钱的 因为那时她们想住的酒店
对香港事业有成的人士 那是小数目

SockPeng said...

好多诱人的美食!!尤其是香香的蠔煎!!

Roses said...

good luck in ur interview~~
hope u settle for something w good paid ;)

hehehe...
anyway, keep us posted thru ur post here.

R

p/s:u have lotsa internet pals yeah. add me to ya list alrite..
p.p.s: chi or english posts i will still be dropping by. tc

POO said...

中国語読めない!!!!(泣)

でも写真を見るだけで面白いよ

その女の子は彼女でしょ?

めっちゃカワイイ

また一緒に遊びタイです^^

じゃね

小女人 said...

我还没去国vivo哦。。。上次去sentosa有经过罢了。。

Rex said...

哇~没良心的~来新加坡都没有联络过~哈哈哈~工作怎么样了啊?

~珊姑娘~ said...

Oooooo...don worry,你用词很好啦。
你不懂沙发喔。第一个留言的人啦。
SOFA in blogs ~ the first person come to leave comment means the person will sit on your blog's sofa lol.....hehe....
understand?

even said...

卡卡卡~大佬富!若有一日我去外國搵你!
你放心~我一定會要你帶我~食得出色!玩得招積!~哈哈~^oo^
唔係好野一定唔食!^^

even said...

沙發~不是在國語(臺語)中是好朋友的意思嗎?^^?

Anonymous said...

哇~~
好好玩哦~

fufu said...

sock peng : 蠔煎还蛮好吃的
我也很喜欢拍食物
还在学习着角度这方面呢


roses : thanks roses! i assume you dont need roses from anyone as your name has all you need =) anyway already linked you on the latest update list, thus i will go to your page for the latest post when i am free ya! stay in touch =p


poo : ごめんね 彼女は香港人だからさあ
カントン語で書いて欲しいって
しょうがない しょうがない
俺だってpooとまた一緒に遊びたい
通訳できるからさあ ひひひひ


小女人 : 那下一次你得要去一趟ViVo了
因为它是全新加坡最大的shopping mall

fufu said...

rex : 没有良心?
是谁没有常来看我的blog
好啦 快要开始工作了啦


珊姑娘 : 我知道了耶 谢谢你
我会加倍努力学好我的中文的


even : 一定一定
大佬一定会照住d細既
要早d通知大佬吖 收吾收到吖


otaku.kit : 还蛮好玩得啦

Rex said...

you kena called by me now: http://rextheworld.blogspot.com/2008/07/blog-post_26.html

小东 said...

そ...ですね?
おねがいしました!
he...
我小巫见大巫
我既日文都唔系讲几叻咋...
嘟仲未毕业既...

觉得你有D似我既一个亲戚
不过我地互相嘟唔识对方既...
你系Tg.Malim
拒系怡保既
绝对没可能系你

Anonymous said...

我喜欢夜景!!

Roses said...

i am still greedy..
i will have all the roses anyone could possibly give..if roses are done, i will go for daisies..
:)
u are xanga-lover huh...u have that xanga spirit graphic to ya T

fufu said...

rex : what is that? i dont like to answer those tag questions btw


小东 : そうです。何をゆっているんですか。
well, didnt even expect you could write japanese!
那你要好好學習你的日文咯
我常常被說像這個的朋友那個的親戚咯
已經習慣了啦

choyyin : 夜景永遠是最美的
可能燈光和黒黑看不清的原因吧


roses : wow, daisies is not bad though...
yeah roses will never be too much for a girl ya... =p
yes, i got the xanga tee from the founder when i was in new york last year, i am still blogging there =), i knew German there as well @_<

✿AиG3L✿ said...

我来咯。。谢谢你到我的blog浏览。。嘻嘻
看了你们的友谊,我相信认识你是我赚到咯。。要常来。。

fufu said...

蓝色女孩 : 那你要常来哦

十六 Keaton said...

你們真的好愛拍照哦
一直拍個不停
哈哈

好羨慕你
能到處遊玩去

Roses said...

u got the T from the founder?!?! how cool can that be..
*sneak in and steal
i had xanga before. but i think my account got expired~~
if u blog on both side, i assume contents are the same w ya blogspot?!

fufu said...

十六夜真人 : 对我们都很喜欢拍照的
到处玩是我们的parttime job =)
你有机会也得出去走走看看哦


roses : yeah i got the tee from him! erm, yah i couldnt leave my hometown as i have m any friends there... but i love my new city also, though i gotta travel back to my hometown every time =p guess you get what i mean... erm ya content will be almost the same, anyway blogspot la then since you cant read chinese =p

Roses said...

i just saw ur reply here.oops~~ no wonder u claims that i never reply.
well, i can read chinese. i am just a half-peeled banana by the way.
prolly u can link up ur xanga over here in ur new city so that people actually get to know about ur hometown better. i use to know roughly how humans are through where they used to be based~~

fufu said...

roses : hahaha but i need some space out of the world, just hate those paparazzi who disturb my short break in my hometown, since the content will be 90% same with what i usually do at my new home, kindly give me a private room to breathe =p

Roses said...

wah...snob

zzhen said...

佢有幾分姿色

fufu said...

Roses : lol miss you though!


龍貓 : 對呀 蠻漂亮的 =p