Monday, 6 July 2009

FuFu Discovery Corner - 11

Eye On FuFu - from Singapore

旅游大使~ FuFu


Botanic Garden, Penang, Malaysia.

认识是在部落格,喜欢他的摄影技术。
背着相机旅游,再绘制成生活的点点滴滴~
与我们分享。。。
也常会去他部落格欣赏他所拍下的照片。


Prangin Mall, Penang, Malaysia.

当你看那些照片时特别有感觉的o >.<
可以feel 到~ 他拍出了与大自然微妙的关系,
人与人的互动,建筑物的古色古香...
在哪儿可以看到世界的每个角落,每种颜色,
也记录了当时所有的一却一却。


Ferry, Penang-Butterworth, Malaysia.

而他也很用心的去回复所有部落格友们的留言。
有时见他answer部落格友们的答案还蛮妙的呢!
谢谢你与我们分享你的细细的回忆and旅途的一却。


Batu Feringgi, Penang, Malaysia.


小悶瓜 寫于 2009年6月10日

22 comments:

明仔(Anson) said...

我终于做到沙发了

杰胜 said...

我第二~

明仔(Anson) said...

槟城,哈哈,那天我放假才刚刚去,
去槟城逛那些古迹还蛮不错一下的,我很喜欢,
最喜欢就是那个姓氏桥了~
坐着那边,吹着海风很舒服的~

杰胜 said...

槟城乃吾家乡是也~
欢迎再来哦~

the donG said...

wow! those are really great photos!

佐瑟琳 said...

来来回回了几圈,
你依然还未回来~
T_T

fufu,我要看新的旅游照片啦~
^^

GeOk kEE好きな♡ うち said...

yup, it's true to admit that Fufu is really pro in photography...good skills + nice angle= perfect outcome

Fion Chow said...

so long didn't visit your blog edi...
how's your life recently???
still traveling ??
hahaXDi m still busy with my assignments...XD

Nick尼克仔 said...

无论怎样都好
再忙再没空都好
我都不会忘记来这里的~
今天是第二天了
我还是一样战战兢兢
每一天都很小心很小心
不敢怎样
虽然开始敢和别人聊天
但是就是缺乏信心
大佬富啊~
你绝对不能想象我的生活
每一天就是搭巴士搭火车
然后回来
每一天都很累
但是怎样都好
还是会想来这里看看~
毕竟这里真的有很多让人开心的东西~
期待你最新的更新~
不过可能以后不能第一时间留言给你
真的很忙
别人付出一倍
我就比他付出多5倍
我誓在必得。
哈哈~
听我废话很多~
加油哦~
大漠草原很美吧~

三吉 said...

fufu是一个很仔细看别人留言的人。。。。。

Annie said...

看了很多篇你的游记~很丰富哦..我有期待,很想,超想看你的新的旅游篇!!!看来你也很多朋友,好羡慕噢~

renaye said...

i love the first photo!

Sugar Bean said...

我喜欢他看东西的角度. :)

- yEng - said...

期待你下次的到来~=)

人鱼球球 said...

看來你在大家的心目中真的有超然的地位!你的旅程如何了?要多多照顧自己哦!

遥遥Chloe Chan said...

我发现你带spec很man
很yeng...

summer said...

fufu什么时候回来啊?

呵呵~赞同大家所说的,fufu总是很用心地回复博客的留言~;)

Chris said...

你还在外国吗?

3ugene said...

fufu真的是一个很有耐心看别人部落格的人~
摄影技术也很好:)

Ayie said...

i love the sunset!!

Mark said...

Interesting text & photos. You have a nice blog. Keep it up!

Anonymous said...

Simpler and easier just links london various facets of being married the ought links london jewellery to be obtained and tradition recently indicated links of london sale actually divided regarding the bride's family, links of london silver the groom's family, as well as the groom himself. discount links of london Over are the days where the bride's parents insures links of london ring uk every single thing make a list of to links of london friendship bracelets sale perfect detail. For a short period, tradition had shifted this obligation to qualify for the links sweetie bracelet three parties soon discussed the following., a response, links of london earrings as well as ever-popular brunch. Experience entered production although there required to links of london necklaces sale twelve inches into your market by the grooms telephone and therefore bridal individual.