Tuesday, 7 July 2009

FuFu Discovery Corner - 12

Eye On FuFu - from Penang

博友,旅途愉快



Victoria Harbour, Hongkong.

他的全名,我并不晓得。
他的年龄,我也不晓得。
他的职业,我更不晓得。
甚至,我不晓得他是哪里人。

对于他,我并不了解。

我们素未谋面。
只是看过彼此贴在部落上的照片。
或许有一天,我们在街上碰面了。
我也不晓得这就是他。

我的记忆很差,这是事实。


Lantau Island, Hongkong.

*****************************************


Singapore.

我,从部落上认识他。
只知道他的匿名---fufu
一个很爱背包旅行的家伙。
一个叫我不要再潜水的家伙。
一个常来我家留言的家伙。


Sungai Lembing, Kuantan, Pahang, Malaysia.

我喜欢到他的部落里散散步。
尤其是在我不开心的时候。
一个简单的部落,没有太多的文字。
所有的一切,都用照片来表达。


A'Famosa, Malacca, Malacca

他贴在部落上的旅游照片,
是我努力赚钱的推动力。
总希望在哪一天,可以像他一样,游遍全世界。
可是,我可以吗?
*
*
*
*
*
又要去中国了,他说。
祝你旅途愉快,我说。


Xi'an, China.


佐瑟琳 寫于2009年6月12日

16 comments:

杰胜 said...

沙发非我莫属!哈哈哈!

杰胜 said...

来拜见旅游大师了~!

Nick尼克仔 said...

大佬富~
我又来了~
这次不能留言多多了~
赶着睡觉~
不然明天起不来~
要加油哦~
我等着看你的分享~

Akira 思胜 said...

呵呵, 你戴黑眼镜真的很酷呢!

~珊姑娘~ said...

这个写得不错,还会选的都是你最帅的照片,都是我最爱的照片呢^^

彩虹王子,joel said...

希望你还能对我产生化学反应。
现在的我,很不好~

佐瑟琳 said...

这篇,竟然是我写的!
(害羞-ing~)

在你的部落,看回自己的文章。
感觉总是怪怪的叻~

这里,依然还是我努力赚钱的推动力。
感动吧?
呵呵~
^^

都市[心]鮮人 said...

wa。。最近都是一系列的广告文章哟 。。哈~很久没有来看你了。。很忙。。不过看到那么多人称赞和肯定你。。那也替你开心。。。记得要继续努力,不要让你的忠实支持者失望哟!~

Sugar Bean said...

如果我在路上见到fufu,我猜我会认的他。
帅哥肯定认得。

♥nOzOmI♥ said...

這次去蒙古哦??那的風景可是迷死人的咯~~
超羨慕你叻~~嘻嘻

毛毛 said...

Singapore
这张照片好酷哦,
喜欢那拍摄的角度!

uLi.佑莉 said...

Nice photos :D

Shin said...

你在纜車那張很有型耶

小闷瓜 said...

我也希望自己有天可以
像fufu那样游遍全世界 =p

Ayie said...

i was in the harbour too =)

Anonymous said...

Simpler and easier just links london various facets of being married the ought links london jewellery to be obtained and tradition recently indicated links of london sale actually divided regarding the bride's family, links of london silver the groom's family, as well as the groom himself. discount links of london Over are the days where the bride's parents insures links of london ring uk every single thing make a list of to links of london friendship bracelets sale perfect detail. For a short period, tradition had shifted this obligation to qualify for the links sweetie bracelet three parties soon discussed the following., a response, links of london earrings as well as ever-popular brunch. Experience entered production although there required to links of london necklaces sale twelve inches into your market by the grooms telephone and therefore bridal individual.